Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Miercuri, 04 Iunie 2025
ABONARE REVISTE
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - BITT BAU: Strategia actuala de branding urmareste consolidarea pozitiei pe piata
BITT BAU: Strategia actuala de branding urmareste consolidarea pozitiei pe piata
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 02 Iun 2025 06:15
In prezent, strategia de branding a companiei Bitt-Bau urmareste consolidarea pozitiei detinute ca partener de incredere in domeniul sistemelor de feronerie si accesorii pentru tamplaria din PVC, lemn si aluminiu. „Obiectivele noastre principale sunt reprezentate de cresterea recunoasterii marcii, asocierea acesteia cu valori cum ar fi fiabilitatea, inovatia si durabilitatea si dezvoltarea unei relatii organice cu clientii. In acelasi timp, transformarea digitala este o directie strategica prin care eficientizam procesele interne si dezvoltam platformele online pentru parteneri. Numele companiei noastre «BITT-BAU» a fost ales pentru a reflecta soliditatea, precizia si orientarea tehnica a brand-ului. Termenul «BAU» este de origine germana si evoca domeniul constructiilor si al tehnologiei ingineresti. Credem ca un nume bine ales transmite nu doar functionalitate, ci si garantia unei alegeri corecte. Avand in vedere specificul domeniului, unde calitatea, promptitudinea si suportul tehnic sunt la fel de importante ca si produsul in sine, apreciem ca intre 10% -20% din valoarea totala a companiei poate fi atribuita direct brand-ului, ca element distinct fata de activele tangibile si de celelalte componente de goodwill (retea de clienti, experienta si know-how). Suntem constienti de dinamica accelerata a pietei si de schimbarea comportamentului consumatorilor, motiv pentru care analizam permanent oportunitatea unor ajustari strategice la nivel de imagine si comunicare. Aceste actiuni nu tintesc o schimbare de identitate, ci mai degraba o adaptare a imaginii si a mesajului la noile realitati din industrie, asigurand coerenta intre ceea ce oferim tehnic si cum ne prezentam pe piata. In ceea ce ne priveste, ne diferentiem pe o piata competitiva printr-o serie de caracteristici cheie, care au contribuit la consolidarea unei reputatii solide in randul partenerilor din industrie. Pe langa specializarea tehnica, unde oferim consultanta si solutii adaptate fiecarui tip de proiect si asistenta tehnica la montajul feroneriei, venim in sprijinul colaboratorilor cu servicii logistice «on time» si servicii de asistenta tehnica post-montaj. Mereu este loc de imbunatatiri, de aceea ne analizam permanent si venim cu noi viziuni, unde este cazul. Anul 2024 a fost pentru noi unul cu o evolutie optima, compania inregistrand o crestere de 14% a cifrei de afaceri. Pentru perioada ce urmeaza, prefiguram o stagnare sau chiar o usoara scadere a pietei de profil, data fiind evolutia economica din piata interna si din cea europeana”, a declarat Mihai Mitrea, directorul general al Bitt-Bau. Informatii suplimentare, la www.bittbau.ro
    
 
TSV
RT 2025
REYNAERS
Aluplast
rehau
Editia
MAI 2025!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
MARTIE-APRILIE 2025!
- pe site -
 
simonswerk left
hospice doneaza

Tamplarie aluminiu Termopan Salamander Pereti cortină Tâmplărie din aluminiu