Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 29 Mai 2025
 
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - Grupul PM are ca obiectiv consolidarea unei identitati care reflecta inovatia
Grupul PM are ca obiectiv consolidarea unei identitati care reflecta inovatia
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 28 Mai 2025 06:15
Prezent de peste 20 de ani pe piata accesoriilor pentru tamplaria termoizolanta, grupul PM si-a propus ca strategia de brand sa fie un pilon pentru sustinerea strategiei de business. „Obiectivul nostru principal consta in consolidarea unei identitati ce reflecta inovatia, responsabilitatea si increderea - valori esentiale in domeniul constructiilor si al solutiilor tehnice pe care le oferim. In acest demers, sustenabilitatea are un rol central, fie ca vorbim despre alegerea materiilor prime, asa cum este solutia de termoizolare TSV Thermo Green, realizata 100% din PET reciclat sau despre optimizarea proceselor de productie, fie despre durabilitatea produselor proprii realizate din aluminiu, prin reducerea amprentei de carbon. In acelasi timp, transformarea digitala ne ofera oportunitatea de a eficientiza comunicarea cu partenerii, de a automatiza fluxurile interne si de a oferi clientilor o experienta personalizata. De la website-urile de prezentare, la configuratoarele digitale si pana la integrarea AI in procesele de analiza, tehnologia este o parte esentiala a viziunii noastre de dezvoltare. Aportul brandului este esential pentru orice companie, diferentiindu-se clar de activele tangibile (hale, flota de masini, stocuri etc.) sau alte elemente importante (relatii comerciale, know-how, brevete). Consideram ca marcile care formeaza brandul PM contribuie semnificativ la valoarea totala de piata a firmei si reflecta atat recunoasterea brandului pe piata, cat si increderea acumulata in timp in jurul numelui PM si al marcilor asociate. Principalele trasaturi care individualizeaza marcile PM sunt fiabilitatea tehnica, designul adaptat nevoilor locale si consultanta tehnica oferita partenerilor. Ne diferentiem pe piata prin inovare, calitate si servicii premium. Credem ca este loc de imbunatatire in zona de story-telling, adica in modul in care povestim despre produsele noastre si despre impactul acestora in viata reala a utilizatorilor finali. De aceea, investim tot mai mult in continut educativ si materiale interactive. Suntem permanent atenti la evolutiile din piata si, desi nu planuim schimbari radicale imediate, desfasuram constant actiuni punctuale de rebranding vizual si strategic pentru anumite categorii de produse, asa cum a fost lansarea recenta a gamei premium de glaf interior TSV WERZALIT - un material cald, rezistent la umiditate si avand culori placute, perfecte pentru orice stil de amenajare. Pervazele TSV WERZALIT sunt fabricate din lemn certificat PEFC si rasini de inalta calitate, materiale ce sunt sinonime cu performanta in toate privintele. In 2024 am lansat de asemenea marca BYBLOS+, care este solutia PM de prag si lacrimar din aluminiu. Marca BYBLOS+ are o semnificatie dubla - pe de o parte, BYBLOS este unul dintre cele mai vechi porturi maritime documentate istoric, transmitand valori similare cu ale noastre (dezvoltare continua, sustenabilitate, inovatie si rezilienta), iar pe de alta parte, semnul «+» semnaleaza valoarea adaugata oferita de inovatia PM adusa sistemului. BYBLOS+ transmite astfel ideea de plus-valoare functionala si estetica, precum si incredere in performanta tehnica a produsului. Anul trecut a fost in general unul de consolidare pentru noi, in care am reusit sa mentinem stabilitatea afacerii, in ciuda provocarilor externe. Previziunile noastre pe termen scurt indica o piata prudenta si selectiva, insa suntem optimisti pentru orizontul temporal mediu, anticipand o revenire a investitiilor in renovarea sustenabila si eficienta energetica, domenii in care suntem deja strategic pozitionati si unde ne concentram resursele de crestere”, a declarat Mihaela Orosan, Manager Marketing in cadrul Grupului PM. Informatii suplimentare, la www.pmtechnic.ro 
 
REYNAERS
TSV
RT 2025
rehau
ABONARE REVISTE
Aluplast
Editia
MARTIE-APRILIE 2025!
- pe site -
 

Autentificare

simonswerk left
hospice doneaza

TAMPLARIE ALUMINIU TAMPLARIE ALUMINIU PERETI CORTINA TERMOPAN SALAMANDER