ELECTRIC PLUS isi extinde reteaua de francize si in 2017 |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 14 Dec 2016 17:00 |
![]() Ansamblurile termoizolante Barrier se comercializeaza pe 70% din teritoriul Romaniei, precum si in cateva state din Uniunea Europeana. Obiectivul Electric Plus este acela de a crea o retea de 100 de magazine in franciza, cu accent pe Bucuresti, Moldova si Transilvania, ca zone cu cel mai mare potential de dezvoltare pe termen scurt si mediu, unde clientii finali sa poata gasi atat indrumare de specialitate, cat si ferestre si usi din PVC la cele mai inalte standarde calitative. De asemenea, in viitor, Electric Plus intentioneaza sa inaugureze francize in Belgia si in Italia, masura care are ca scop, pe langa extinderea retelei proprii, dezvoltarea afacerii si pozitionarea strategica pe piata europeana.
Partenerii francizati reprezinta un aspect strategic foarte important pentru dezvoltarea companiei Electric Plus, ceea ce face ca sistemul de francize Barrier sa fie rentabil si profitabil. Modalitatea de a obtine o franciza este simpla si implica riscuri minime din partea firmei colaboratoare. Franciza Barrier asigura o afacere solida care, cu o investitie bilaterala, atat din partea francizatului, cat si din cea a francizorului, consolideaza o activitate comerciala care poate aduce un profit consistent lunar. In plus, aderarea la reteaua de francize Barrier permite unui francizat sa beneficieze de rezultatele unei campanii integrate de marketing, desfasurate prin intermediul Academiei Barrier, in cadrul careia se deruleaza programe de dezvoltare dedicate tuturor colaboratorilor. Evidentiind toate acestea, Romeo Terpez, director general al firmei Bosem, partener francizat al Barrier, subliniaza: „Parteneriatul nostru cu Electric Plus a inceput inainte de infiintarea retelei de francize si, ca dovada a faptului ca am avut o colaborare fructuoasa, am fost printre primii care au facut cererea pentru achizitia francizei, devenind a treia franciza Barrier din tara. Colaborarea cu Electric Plus s-a derulat de la inceput in termeni exemplari. In ceea ce priveste sprijinul de marketing, acesta este constant, tot timpul inovator si desigur ca este un element-cheie in cresterea cotei de piata a brandului Barrier. Produsele Barrier reprezinta exact ceea ce se cere la ora actuala pe piata de tamplarie din PVC, aluminiu si elemente conexe, intrunind calitate, aspect si experienta intr-un singur produs. Sesiunile de instruire din cadrul Academiei Barrier sunt binevenite, datorita faptului ca la baza lor stau oameni cu experienta”. Informatii suplimentare, la www.barrier.ro
|